petek, 18. februar 2011

Benetke, 2. del (foto: Nejc)

Evo, še druga runda mojih fotk. Tisto zadnjo iz prejšne objave sem še obdelal, se mi zdi da boljše izpade.


Izložba


Gondolorji


Lampa


Pomol


Old school


Kanal


Hidrant


Gospod na mostu


Klasika, gondole.

5 komentarjev:

  1. Pomol je res zdej boljši - barve.

    Pa dobr si gondoljerje piču - jaz sm se matru da bi jih sliku pa mi nikakor ni ratal.

    Edin gospod na mostu - se mi zdi da je mal izven fokusa.

    Hidrant pa je za stock :)

    Lp, M

    OdgovoriIzbriši
  2. jp gondoljerji so zakon, dobr si jih ujel z napisom in samo razpoloženje

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni gondoljeri zmagajo - mega fotka! Zadnja mi ima ful všečen toning.

    Old school! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ojla Nejc, vseeno pred naslovom ali komentarjem slike pusti zaporedno številko, ker je potem lažje komentirati, ni potrebno šteti fotk ko daješ komentar določeni.

    OdgovoriIzbriši