nedelja, 20. februar 2011

Iztok fotolblog Benetke prvič


Prvi blog...

01

02

03

04

05

06
07

08





3 komentarji:

  1. Evo tud Iztok je neki objavu, 4 in 7 sta zakon, pri 4 sem tudi sam slikal isti motiv pa mi ni ratal ujet trenutka :( sta se samo gledala na moji fotki

    OdgovoriIzbriši
  2. 7. in 8. sta mi dbest.
    Tudi 5. mi ni slaba, le bolj definirano silhueto bi si želel... ampak če bi se premaknil v katerokoli smer ne bi dobil lepe simetrije v ozadju, tako da razumem...

    OdgovoriIzbriši
  3. 4,5,7 so pa men všeč. Pri osmici pač rabiš TS objektiv če hočeš da res perfektno izpade. pri šestici pa mi oči kar skačejo po fotki. Mogoče bi morali ljudje bit bolj zablurani. Pri enk pa na žalost sprednji motiv ni bohve kaj - si pa lepo poskušal ustvariti drugi plan. ITD

    OdgovoriIzbriši